2008年11月5日 星期三

三個餸: 蒸絲瓜&蒸肉餅&炒魚柳

今天外出工作, 有公司司機接送, 工作完成後, 我問司機會到那裡, 他說會到元朗, 之後, 我問他是否經上水, 他說可以經, 可以吾經, 最後, 他選擇經上水到元朗, 所以我有順風車回家...回到上水火車站只不過是5時, 所以我見時間尚早, 便到街市買餸...


買了紅椒3個($5), 草菇4兩($5), 絲瓜兩條($10), 瘦肉($12), 魚柳兩塊($8.5)


回家後, 用家中已有其他材料(粉絲、蝦乾、冬菇), 便煮出三個餸來...


(一) 蒜蓉粉絲蝦乾蒸絲瓜



 


(二) 紅椒草菇炒魚柳



 


(三) 冬菇蒸肉餅


瘦肉是自己"喙"的, 不是用機攪...由於用電飯煲蒸, 所以不能用碟, 味道很好, 肉質很林, 因為加了水去醃...其實除了加冬菇外, 更可以加馬蹄或粟米仔一齊蒸, 脆脆地, 食落更有口感...


電視教用半肥瘦豬肉, 但我個人覺得半肥瘦太肥, 我寧願用瘦肉, 可能不夠滑, 但蒸起來仍很鬆軟, 一樣好好味, 最重要是不肥膩...



2 則留言:

  1. 你老公真幸福,娶到個好老婆,成日有住家飯食,恨死人~
    [版主回覆11/28/2008 10:15:00]都幾架...哈哈...你都快d搵返個啦!

    回覆刪除
  2. MEOW MEOW
    就黎生得囉喎,我朋友已經生左囉
    TAKE CARE!
     

    回覆刪除